електрическа система

Електрическа система на автомобила

Електрическата система на вашия автомобил се състои от акумулаторна батерия, стартер и алтернатор. Акумулаторната батерия осигурява постоянен ток на стартера. А алтернатора дава на акумулаторната батерия, енергията която е необходима за захранването на вашия автомобил. Ако една от тези части не работи правилно, автомобилът ви няма да заработи нормално. Професионалните специалисти, може да извършат проверка на електрическа система и ще гарантират че всичко ще работи правилно. Те ще ви посочат всички проблеми, които може да възникнат във електрическата система на автомобила. Ако специалистите открият проблем, ще ви уведомят какво може да направят, за да го коригират. Специалистите може да ограничат всички ваши проблеми, така че вашият автомобил отново да пътува по пътищата на страната. Ако имате нужда от подаване на стартов ток на вашият автомобил. Потърсете специализираните фирми за подаване на ток във град София и страната.

Как работи автомобилната електрическа система

Докато вашия двигател стартира, акумулаторната батерия ще ви осигури постоянен електрически ток. Това включва, тока към запалването и горивните системи, които са отговорни за доставянето на гориво, което е необходимо за правилното функциониране на двигателя. Докато акумулаторната батерия доставя захранващ ток за стартиране на автомобила, стартерът е това, което завърта двигателя. Акумулаторната батерия подава електрически ток на стартера. Стартерът от своя страна, върти маховика, който завърта коляновия вал, а той предава движението към буталата на двигателя. Трудно е да се определи кога стартерът може да се повреди. Но проверката на електрическата система във специализиран автосервиз, ще ви покаже всички грешки в автомобила. Проверява се дали стартерът черпи точното количество ток. Прекомерното теглене на ток, може да покаже износени четки на стартера. Докато нискочестотното теглене на ток, може да ви насочи към корозирали кабели или връзки.

Какво е необходимо за да запалите двигателя на автомобила

Когато двигателят работи, алтернаторът поддържа заредената батерия и електрическата система. Ако алтернатора на вашия автомобил дефектира, автомобилът няма да може да работи продължителен период от време. Ако алтернаторът се нуждае от подмяна, електрическата система на вашия автомобил ще работи неравномерно. Акумулатора ще се изтощи и в крайна сметка, двигателя ще загуби своята енергия. Проверка на електрическата система в автосервиз Албена Експрес, ще ви покаже дали алтернаторът генерира точното количество ток и напрежение. Това може да проверите, като завъртите контактния ключ и да проверите електрическата система на вашия автомобил дали работи. Акумулаторът осигурява ток на стартера, стартерът се завърта и алтернаторът дава стартов ток на акумулатора. Който е необходим за захранването на осветлението, размразяването на чистачките и аксесоарите.

Здравословна електрическа система за надеждно пътуване

Електрическата система на вашия автомобил е важна, наистина много важна. Така че вие ще получите всякаква информация когато има нужда. Ако не се проверява, слабата акумулаторна батерия, може да причини поражения на други части на електрическата система. Като алтернатори и стартери. Ако електрическата Ви система показва че нещо не е наред, закарайте автомобила в автосервиз. Така че специалистите да преценят ситуацията. Да се уверят че напрежението е правилно и да предотвратят по-нататъшните потенциални щети. Електрическата система на автомобила е затворена верига, която има независим източник на захранване от акумулатора. Освен главните схеми за зареждане, стартиране и запалване, има и други вериги като. Силови светлини, електрически двигатели, сензори, габарити, електрически уреди. Нагревателни елементи, магнитно задвижващи брави, радио-касетофони, алармата на автомобила и други.

Ток-напрежение и съпротивление на електрическа система

Всички схеми се отварят и затварят чрез превключватели, или чрез релета. Които се наричат дистанционни превключватели, задвижвани от електромагнити. Токът протича по един кабел от акумулатора към захранващия компонент и обратно към акумулатора през купето на автомобила. Тялото е свързано към земната клема на акумулатора през дебел кабел. При отрицателна (-) заземителна система, токът протича от положителния (+) терминал към компонента, който се използва. Компонентът е заземен към купето на автомобила, което е заземено до отрицателния (-) извода на батерията. Този тип верига се нарича система за връщане, всяка част от която е свързана с купето на автомобила е заземена. Силата на електрическия ток се измерва в ампери, усилвателите на налягането на задвижващия кръг на веригата, се нарича напрежение. Съвременните автомобили имат 12 волтова акумулаторна батерия. Капацитетът на акумулатора се измерва със помощта на мултицет.

Ток-напрежение и съпротивление на електрическа система

Акумулаторът от 56 ампер часа, трябва да може да достави ток от 1 усилвател за 56 часа или 2 ампера за 28 часа. Ако напрежението на акумулатора спадне, компонентите на автомобила няма да могат да работят нормално. Степента, в която проводникът е устойчив на потока от ток, се нарича съпротивление и се измерва по закона на ОМ. През тънките проводници, преминава по-лесно електрически ток отколкото дебелите, защото има по-малко място за преминаване на електроните. Въпреки това, компонент с висока консумация на ток не трябва да се свързва с прекалено тънки проводници. Или кабелите да прегряват и да изгарят предпазителите. Всички електрически измервателни единици са взаимосвързани. Напрежението от 1 волт води до поток от 1 усилвател, който преминава през съпротивление от 1 ом. Това означава, че те трябва да бъдат свързани с достатъчно дебели жици, за да издържат 4 ампера. Консумацията на енергия на определен компонент се измерва във ватове.

Къси съединения и предпазители

Ако се използва неправилно оразмерен проводник или ако даден кабел е пречупен или прекъснат, това може да доведе до късо съединение. Токът в жицата може да стане много висок и да разтопи проводника или да предизвика пожар. Кутията с предпазители се намира в група от компоненти. За да се предпазите от това, спомагателните вериги имат предпазители. Най-често срещаният вид предпазител е късата дължина на тънка тел, затворена в термоустойчив корпус или в стъклопласт. Размерът на най-тънкия предпазител, може да носи нормалния ток на веригата без да прегрява. Внезапната вълна от висок ток при късо съединение, разтопява предпазителя и прекъсва веригата. Когато това се случи, проверете дали има късо съединение или прекъсване, след което инсталирайте нов предпазител с правилната мощност. Има много предпазители, всеки от които предпазва малка група от компоненти, така че един изгорял предпазител да не изключва цялата система.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.