електрически автомобили

Електрически автомобили

Всичко, което трябва да знаете за електрическите автомобили. Не е очевидно за света, че бъдещето се крие в двигателите с вътрешно горене. В зората на автомобилната индустрия, електрическите автомобили достигнаха, дори преминаха двигателни автомобили с ICE преднина. Нещо повече, дори първата кола, която успя да се ускори до скорост над 100 км/ч, беше електрическа. В началото на ХХ век, малцина можеха да предскажат решителна и безусловна победа за бензиновите автомобили. Които по това време значително загубиха състезанията от безшумните и бездимните електрически автомобили. Но за съжаление, дизайнерите на двигатели с вътрешно горене бързо успяха да разрешат повечето проблеми. Докато електромобилите се изправиха срещу проблема със запаса на мощност и презареждането на батерии, нерешен до края и до днес. Независимо от това, в Ню Йорк електрическите автомобили дори успяха да работят като таксита.

Разработка на електрически автомобили

Яростната петролна криза от седемдесетте години накара автомобилната индустрия в САЩ да се стресне. Където по принцип никой преди не се е замислял за високия разход на гориво. И екологичната ситуация в най-моторизираното състояние на най-моторизираната държава стана заплашителна. Властите в Калифорния решиха, че поне 2% от автомобилите, продавани в щата, трябва да бъдат напълно бездимни. Това даде тласък за нов кръг от разработки в областта на електрическите превозни средства, но не за много дълго. Щом цените на петрола се стабилизираха, електрическите автомобили изчезнаха от ценовите листи, които все още бяха много далеч от идеалните. Идеята за създаване на автомобил с нулеви емисии на CO2 обаче не остави ума на инженерите. Които не спряха да експериментират с електродвигатели и батерии. За съжаление, все още няма значителен технологичен пробив, а тясното място все още е там – в отделението за батерии.

Зареждане на електрически автомобили

От време на време се появяват новини, че някоя компания е на път да пусне нов тип батерия с голям капацитет с почти моментално зареждане. Типичният съвременен електромобил може да измине 100–150 километра с едно зареждане. И да бъде зареден при 80 % от капацитета на батерията за 30–40 минути от специална станция за зареждане. Или 100 % за 7–8 часа от домакинска мрежа от 220 V. Има общо присъствие на пазара една и половина до две дузини различни електрически машини. Първото място в продажбите на автомобили заема японският градски електромобил Nissan Leaf. Те са продадени по целия свят с тираж от над 160 000 екземпляра от 2008 година. Повечето градски електромобил Nissan Leaf са продадени в европейските страни. По-специално, електрическите автомобили бяха пренесени във Скандинавия, като опазиха околната среда. Естествено това хоби не може без помощта на държавата. Инвестирайки в мрежа от бензиностанции и под някаква форма да субсидира закупуването на автомобили с нулеви емисии в атмосферата.

Електрически автомобили – Nissan Leaf

Nissan Leaf е не само най-масовият електромобил, но и най-типичният представител на нарастващо семейство. Това е компактен градски люк от клас В, който удобно побира петима пътници и дори има приличен размер на багажника. И всичко това, защото колата не е построена на базата за бензин, а първоначално е проектирана като електрическа. Което дава възможност да се разпредели акумулаторът по такъв начин, че да не се отрази на вътрешното пространство. Използвайки Leaf като пример, можете да оцените, че електрическият автомобил е не само транспортно средство, но и приспособление. Докато собствениците на автомобили могат само да мечтаят да контролират дистанционно колата си. Собствениците на листовката вече наблюдават автомобилите си чрез приложението iPhone. С него можете да програмирате предварителното включване на климатичния контрол. Да контролирате процеса на зареждане на акумулатора.

Електрически автомобил Tesla Model S

И дори да се конкурирате с други собственици на такива електрически превозни средства, които спасиха околната среда. Изразходвайки икономически разпределения енергиен резерв. Американският електрически супер автомобил Tesla Model S, направи истинска сензация и повиши вниманието към електрическите автомобили като цяло. Това не е първата кола на компанията, която получи името на брилянтен изобретател, а първата която стана наистина успешна и печеливша. Какво представлява Tesla Model S ? Да, просто електрически автомобил, който може да измине 420 километра с едно зареждане и да вдигне 100 км/ч за 4,4 секунди. Tesla Model S прилича на суперкар, движи се като суперкар и стои като суперкар. Най-горният модел S с максимална батерия от 85 кВтч и пакет Performance ще струва на американския купувач 93 400 долара. Основната версия с батерия от 60 кВтч е 69 900 долара. Преди това се предлагаше машина с 40-киловатна батерия, но очевидно в търсенето тя не използва.

Електрически автомобили Tesla Model S 200 000 километра гаранция

В крайна сметка, колкото по-малка е батерията – толкова по-ниска е динамиката и, което е по-важно, резервът на мощност. Tesla Model S привлича не само с резерв на мощност, дизайн, огромен „ipad“ на мултимедийната система. Но и с подхода на компанията към обслужването и маркетинга. Осем години или 200 000 километра гаранция за автомобил и батерия, но най-важното – огромна мрежа от станции за бързо зареждане. Освен това, за всички клиенти на Tesla, зареждането на маркови станции е безплатно. Разширяването на Tesla в Европа започна миналата година. На първо място, компанията също започна да омаловажава скандинавските екологично настроени страни. Сега в Норвегия, същата гъста мрежа от бензиностанции, както и в САЩ. И Model S през септември 2013 година се превърна в най-продавания автомобил в тази страна. За секунда не само сред електрическите превозни средства, но като цяло, движейки бензиновите и дизеловите автомобили от пиедестала.

Електрически автомобили

Не забравяйте, че зимата налага определени ограничения за работата на електрическия автомобил. Капацитетът на батерията пада на студа, а за отоплението на кабината е необходима енергия. Няма свободна топлина от двигателя, който да загрява обикновено автомобила. Ето защо, трябва да разчитате на факта, че при студено време запасът на мощност намалява около половината. За да разрешат този проблем, производителите на електрически автомобили предлагат различни трикове. Nissan Leaf и неговото приложение за телефона ви позволяват предварително да програмирате отоплението или охлаждането на кабината. Докато машината е свързана към електрическата мрежа. Но това, разбира се, не решава всички проблеми. Въпреки продажбата на стотици хиляди индивидуални модели, електрическите превозни средства са скъпи и екзотични играчки. Без подкрепата на купувачите от държавата и преференции за данъци, паркинг, влизане в града, покупката им е неоправдана.