прототип на електрически мотоциклет

Калашников представи прототип на електрически мотоциклет.

Електрическият мотоциклет има много предимства, тъй като има добра динамика, управляемост и безшумност. Според разработчиците, такъв модел ще има голямо търсене. Прототип на електрически мотоциклет. Концернът Калашников за първи път се показа на професионалния навигационен форум Проект, който се проведе в Ярослав, прототип на градския електрически мотоциклет. Мотоциклетът има електрически мотор с мощност до 50 кВт, литиево-йонни батерии. Моделът може да ускори до 100 километра или повече, може да измине до 100 километра с едно зареждане. Пълното зареждане на батериите се осъществява за максимум 8 часа. В момента електрическият мотоциклет е в процес на тестване и строго обучение. Точната начална дата за серийното производство на такива мотоциклети не е посочена от производителя. По-рано, по време на VII международен евразийски форум Такси, концернът Калашников представи прототип на електромобила UV-4. Такива машини са създадени специално за таксиметровите компании, UV-4 има висока гладкост и ниска експлозивност в случай на авария.

Калашников представи прототип на електрически мотоциклет

Той е лесен за използване и поддръжка. Такива машини ще бъдат търсени в големи предприятия или в компании за продаване на автомобили. Автомобилът е с тегло 650 килограма, дължината му е 3,4 метра, ширината му е 1,5 метра, височината му е 1,7 метра. Може да ускорява до 80 км/ч, обхватът му е до 150 километра. Миналата година концернът Калашников представи прототип електромобил, базиран на автомобила Combi Izh-21252. Разработчиците казаха, че този нов автомобил може допълнително да се конкурира с глобални производители на електрически автомобили като Tesla. Мотоциклетът принадлежи към типа Cafe Racer: това е автомобил за кратки, но високоскоростни пътувания. Този тип велосипеди са по-леки и по-бързи от повечето масово произвеждани мотоциклети. Създателите на модела казват, че той е „за интересно и бързо каране“. Дали мотоциклетът ще бъде масово произведен или ще остане прототип, все още не е известно. Първоначално разработването на мотора е извършено като част от проекта на Cortege за създаване на машини за транспортиране и придружаване на сановници. Тогава обаче не е планирано мотоциклетът да бъде направен електрически.