пътна помощ за чужбина

Пътна помощ за чужбина

За превоз на автомобил с пътна помощ за чужбина, се изисква много опит, професионален екип и техническо изправно моторно средство. Притежавайки всички тези качества, професионалните компании за пътна помощ, предлагат репатриране на автомобили, до всички дестинации на Европейския съюз. За голямо съжаление, много малко компании в България, предлагат услугата пътна помощ за чужбина. Професионалните фирми за репатриране, разполагат със специализирани камиони за превоз. Ако имате нужда от такава услуга, потърсете специализирана фирма за репатриране. Тези фирми, предлагат превоз на автомобили и камиони за Европа. Същата фирма, извършва специализиран превоз на камиони и специализирана техника от Европа за България. Когато имате сключена застраховка, Вие получавате безплатна пътна помощ за чужбина. Застрахователната полица, важи за репатрирането до най-близкият автосервиз.

Какво предоставят лицензираните компании за пътна помощ

Репатрирането на автомобил с професионална пътна помощ за чужбина, се осъществява за 2 дни. В България съществуват и други фирми, които се занимават с репатриране на автомобили. Репатрирането на автомобили, се осъществява с камиони до 3.5 тона. Повечето превозвачи които репатрират автомобили с платформи, работят нелегално. Те нямат сключена застраховка карго и при поява на злополука, няма кой да заплати нанесените щети на автомобила. Ако се доверите на такива превозвачи, рискувате автомобилът ви да бъде потрошен. Фирмите които предлагат пътна помощ за чужбина, притежават лиценз за репатриране на автомобили и камиони. При евентуална злополука, застрахователната компания изплаща на 100% нанесените щети по вашият автомобил. По този начин, фирмата гарантира сигурността на автомобила. При нужда от специализиран превоз ползвайте лицензирана компания за пътна помощ. Така превоза ще бъде гарантиран на 100%.

Какво гарантира сигурността на превоза

Ако наемете обикновен превозвач, репатрирането на вашият автомобил от чужбина, може да трае няколко дни. Понякога това се осъществява, дори и за седмици. При това, никой не може да Ви гарантира, за колко време ще пристигне автомобилът Ви до България. Всичко зависи от престоя на границите, при извършване на рутинна проверка от страната на митничарите в цяла Европа. Магистралната полиция в Европа, която следи трафикът на автомобилните превозвачи, доста често спира превозвачите за рутинна проверка. При нелегален превоз на автомобили без лиценз, всичко остава под съмнение на полицията и митническите власти. Проверките които се извършват от страна на полицията и митническите власти, понякога може да траят часове наред. В отделни случаи може дори да спрат камиона от движение, докато се плати глобата. Всички тези неприятности може да бъдат премахнати ако се доверите напълно на фирмите за пътна помощ.

Цената на глобата може да превиши себестойността на камиона за пътна помощ

В повечето случаи, репатрирането на автомобили се осъществява с двойна платформа, която се тегли от микробус. Тонажът на двойната платформа за репатриране на 2 автомобила, не трябва да надвишава 3.5 тона. Товарът който може да носи платформата, се определя от завода производител. Следователно, превозвачът може да натовари 2 автомобила, с общо тегло по 1.200 килограма. При репатриране на по-тежки автомобили, платформата влиза в претоварване. В повечето пунктове за проверка на автомобили в чужбина, служителите на реда стриктно проверяват превозвачите на автомобили за претоварване. Това се осъществява с помощта на специални кантари. Ако се окаже че превозвачът е претоварил платформата, глобата става много солидна. Глобата за претоварване се определя, от тежината която превишава допустимата максимална маса на платформата. Ако превишите товара на платформата, може да получите глоба в особено големи размери.

Какво определят дигиталните електронни кантари

Глобата за претоварване на лекотоварни бусове и камиони, се определя от служителите за проверка на автомобили. За целта, служителите на реда, разполагат със специализирани камиони, които са оборудвани с кантари за товари до 60 тона. При внезапна проверка, служителите на реда, поставят специални електронни пътеки (електронен кантар), под гумите на цялата композиция. Това са дигитални електронни кантари, които показват точното тегло на камиона и платформата. Ако се окаже че сте надвишили допустимия товар, ще Ви бъде съставен акт за претоварване. Ако това се случи в някоя европейска страна, глобата се заплаща моментално на място. Ако не разполагате със необходимата сума, служителите на реда ще задържат композицията с автомобили, до изплащането на цялата сума. Ето защо, това нещо е недопустимо, при превозвачите които предлагат специализирана пътна помощ. Камионите им са приспособени, за превоз на товари до 20 тона.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.